Uppe med tuppen

Igår var jag som sagt med Manizheh, Janina och Maja i Ersmark! Jag och Manizheh hade bakat gott och Janina och Maja hade fixat med sig chips och godis, man var ganska mätt efteråt,haha.. Vi gick även på en promenad ute i Ersmark osv innan vi tog sista bussen till stan. Jag åkte hem på en gång eftersom jag skulle upp tidigt idag för att följa med mamma.

Jag var uppe halv tio iaf, och sedan drog vi på Apoteket, systemet, en guldaffär och Maxi! Blev att köpa massa god påskmat och godis till imorgon. Efter det drog vi förbi stan en snabbis också för att kika ifall mina jeans hade kommit in och för att köpa mjukglass, mums.

Imorgon drar jag till stugan som sagt, ska bli hur mysigt som helst måste jag erkänna. Vi ska äta supergod mat, basta, ha lite gäster osv. Så kommer kanske inte uppdatera förrän på lördag då jag kommer hem igen, vi får se. Men nu måste jag plugga, tyvärr. ;)



Från Manizhehs blogg, jag är såå snygg, always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0