They wont go when I go

Händer fortfarande inte så mycket i mitt liv atm eftersom jag jobbar varje dag. Igår var jag hemma hos älskling och käkade middag och imorgonkväll ska jag träffa mina babes Emy och Maja! Det var ett tag sedan så det blir kul. Ikväll har jag btw övningskört en del.

Jag har verkligen börja känna av att jag står hela dagarna för jag har värk i benen.. Vaknade upp en natt med senadrag som attan så jag var tvungen att ställa mig upp och hoppa, Emil måste trott jag var sjukt i huvudet haha. Och nu såg jag att jag skulle ha sovit för ett tag sedan så godnatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Maja

Underbart fin bild! :)

2011-08-14 @ 22:00:10
URL: http://[email protected]
Postat av: linn

Tack gummsan! <3

2011-08-16 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0