LUCIA

Igår var jag superduktig och skrev några sidor på min geografiuppgift, kändes skönt. På kvällen hämtade älsklingen upp mig (var riktigt halt!) så kvällen spenderades hos honom. Idag var det riktigt kallt och hemsk väder, ville hemskt gärna ligga kvar under täcket imorse när jag hördet "14 minusgrader" från nedervåningen, haha. Skoldagen har annars rullat på som vanligt, hade luciaträning efter skolan som tog lite väl lång tid (många åsikter, ehrm..) och sedan cyklade jag och Greta hem i snigelfart i princip! Nu ska jag bara lägga mig i badet och ladda upp inför luciavakan inatt! Klassen ska samlas hos Greta för massa games och mys och imorgon åker vi till skolan tillsammans, hur mys? Luciatåget är ju direkt på morgonen imorgon så vi lär väl alla vara lite hesa efter natten, menmen;) Ha en mysig luckavaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0