BK 18 år!(L)

Jag har inte orken att lägga in nya bilder på bloggen nu när jag har laddat kamerabatteriet till Polen. Men efter Polen, då lär ni nog bli less på alla bilder ska ni allt se!;) Har iaf haft en bra dag med ett enkelt biologitest, träffat mina fina tjejer mkt idag och varit allmänt glad bara.

Men nu till det viktigaste. Den här dagen är tillägnad Emma Alicia Bengtsson Karlsson som fyller vuxen idag!:D Började dagen med att ge henne min present som var ett presentkort på Wayne's, som hon blev jätteglad för. Jag och BK går alltid till Wayne's så jag tänkte att det skulle passa! Du är en underbar person Emma, och du betyder väldigt mycket för mig trots att vi träffades först i 1an:). Ha en underbar och fin dag gumman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0