hellu

Godmorgon!

Igår satt jag och pluggade heeela kvällen, roligt va? Nu på morgonen har vi haft stresshantering och jag höll på att somna. Dessutom snöar det sönder här utanför fönstret nu? vad heeende? Haha, har hål nu iaf så vi sitter i biblioteket och gör bort lite plugg. Kör på idrottskläder hela dagen idag, för sen har vi gym, riktigt skönt. Efter skolan måste jag ta tag i att

- städa bort kläder
- slänga kläder jag ska ha i Polen i tvätt
- Ladda ipoden och lägga in ny musik (julmusik är kvar..)
- ladda kameran
- Göra en sak till stresshanteringen
- Göra lite biologi och spanska

HELG VARS ÄR DU. Fått ett till prov och inlämningsuppg till nästa vecka också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0