yesterday

Jag lägger in bilderna från igår imorgon, har inte så mycket tid idag. Ska hinna med att börja med fysiken, skriva lite på dagboken från Polen kanske, Solsidan, och annat.

Iaf, igår började vi med att göra middagen i lägenheten. Det blev fläskfilé, potatis i ugn och en god sås, underbart gott! Sofie blev jätteglad över min present föressten.:) Jag hade gjort ett helt album med (dom flesta) bilderna som finns på oss, skrivit lite i det osv. Vi som var där var jag, Sofie, Lovisa, Petra, Julia och Bahar! Vi var kvar ett ganska långt tag hos Sofie innan vi drog till Fredrik som bor jättenära mig! Där var det en del folk också, så vi stannade där tills just innan 1. Vi hann även med att sjunga för Sofie (och även för Alexandra som faktiskt också blev 18 år på tolvslaget!) där klockan 12. Mamma var snäll och hämtade oss sen, släppa av de andra tjejerna i stan och köra mig bort till Emil. Somnade nog ganska direkt där och idag hämtade pappa mig vid lunch ungefär. Tack för igår iaf!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0