Jumanji

Känns ju roligt att pojkvännen somnar brevid mig i sängen för att han lanade hela kvällen igår... ;) Haha, nejmen jag får väl hitta något eget att roa mig med!

Hade en riktigt trevlig stund på stan idag med Manizheh, och hon hittade massa inne på Bikbok så det var ju lyckat. Ikväll hann vi väl inte göra så mycket eftersom Emil sover nu men vi såg en film, Jumanji! Någon annan som såg den när man var liten? Det är verkligen en nostalgifilm för mig, älskade den verkligen då jag var mindre. Det är dock inte den bästa kvallan på den eftersom att den är från 1995.

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: mattias h

jo filmen såg man ofta som liten, fortfarande rädd för apgänget!!

2011-01-05 @ 01:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0