Perfect Nightmare

Godmorgon.. eller god middag kanske!;)

Skulle gå upp tidigt med Emil idag var det tänkt men det gick inte så bra som ni säkert förstår. Men imorn då ska jag allt upp tidigt! Ska inte bli som i slutet av sommarlovet då jag var tvungen att dygna sista natten innan skolan.

Emil har iaf åkt och övningskört och jag väntar på att mamma & pappa ska hämta mat från Max, mmmm:). Ikväll blir det en lugn kväll framför tv;n med familjen och ska försökta ta tag i lite plugg imorn kanske.

Just ja, såg ju the town igår föressten! Jag hade ganska höga förhoppningar efter allt bra jag hört så jag tyckte nog inte den var super,haha. Men den var självklart bra, se den absolut! pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0