Söndagen

Hej!

Har inte hunnit bloggat något tidigare idag tyvärr. Föreställningen igår var bra, förutom att jag trodde att jag skulle bli lite mer rädd!;) (Det var lite av en skräckföreställning) Men jag ryckte till några gånger iaf, tex den läskiga tjejen kom upp lite tvärt här och var, det var folk som tog på ens fötter osv haha. Sedan blev det fruktsallad då vi kom hem (det går bara bra med nyårslöftet för familjen) och såg på filmen superbaaad.

Idag har vi käkat lunch hos mig, bara myst och sen kom Emils föräldrar förbi ett tag. Nu har jag käkat en tidig middag och ska plugga fysik i några timmar. Sen är ETT MÅSTE ikväll ju, starten av solsidan säsong 2! Klockan 20.00, missa inte.


sötisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0