torsdag

Kände inte för att skriva något igår, och det blev till slut så också. Harry Potter dagen innan var iaf suuperbra, det enda jobbiga var att det spöregnade när vi cyklade dit och hem!;) Igår när My hade åkt hem hjälpte jag min brorsa att shoppa lite snygga tröjor på stan. Idag blev det faktiskt shopping igen, men inte heller denna gången för min del. Emil köpte två t-shirts och tyvärr råkade jag hitta de perfekta jeansshortsen.. Så jag ska förbi stan imorgon ännu en gång för att handla dem. Jag har föressten handlat en väst i mocka för någon dag sen.. jag borde väl ta kort på den också antar jag. Ni kan få en bild på den senare ikväll!

Annars ikväll då.. Lurk osv kommer hit för att dricka lite bärs, sköna sommarkväll du är välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0