Big In Japan

Igår hade jag och Emil tänkt sätta oss nere vid älven med något gott och äta, men direkt vi hade satt oss ner kände vi hur kallt det var, haha.. Så vi åkte hem och såg på film istället, mysmys.

Idag efter lunch cyklade jag till My eftersom min kusin och faster som bor i Latinamerika är och hälsar på. Vi for och såg på Elias match i Ungdomscupen innan jag och familjen for och beställde hem middag. Ikväll har vi bara sett på film och myst, riktigt skönt.

Maja kom hem från Turkiet i fredags, så jag ska träffa henne imorgon och få höra allt jag missat!;) Vi drar nog till Bk eftersom hon åkter utomlands på måndag i 20 dagar! (läänge?!) haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0