HOTHOTHOT

Herregud vad varmt det börjar bli.. somnade i solstolen och vaknade upp med ett illamående utan dess like, livsfarligt!;)

Igår var jag och Lurk och såg på de fina balmänniskorna ett tag innan vi blev less på att knappt se ngt och stå i solen. Då satte vi oss ist på Balders uteservering med Maja och hennes mamma ett tag. Min älskade Maja åker ju till Turkiet ett tag, ni får ha det så kul där borta girls!

Senare cyklade jag mot Emil och vi bestämde oss för att spela minigolf, hur mys?:D Jag vann med 35 slag.. skryter ej. Idag har dagen flytit på med, efter skolan mötte jag upp Emma på stan och vi hade ett långt snack, alltid trevligt förstås! Nu ska jag packa ner lite kläder i en väska, för jag ska till Emils stuga hela helgen! Kommer nog bli riktigt mys, och hur perfekt väder kan det bli liksom? Kan garantera ett första dopp i helgen! Så jag uppdaterar när jag är hemma igen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0