Ooa hela natten

I fredags umgicks jag och Maja med Lurkis, Jonte och Joel, riktigt trevligt. Hann också med att dra förbi stan och hälsa på lite annat folk!:) Blev dock en tidig kväll, vilket kändes skönt. Jag och Maja drog hem och såg på en kärlesfilm ist innan vi somnade! På lördagen hade vi det ganska fullt upp på dagen och mycket att fixa på stan osv.. Sedan gick vi hem till mig i det fina vädret för att fixa oss inför nästa kväll. Vi började hos mig, och Yolanda kom också dit. Hur trevligt som helst med tjejerna och drog till en fest närmare Böleäng sedan. Träffade massa nya människor och kvällen var underbar. När jag och Maja sprang till bussen hade jag tagit av mig till barfota.. stort misstag eftersom jag skrapade upp min tå rejält,haha. Märkte det dock inte förrän jag kom hem till Emil att hela strumpbyxan på foten hade fastnat i blod.. mums! Skönt att slippa klackarna iaf;)

Nu har jag vaknat upp hos Emil som sitter och pluggar. Efter det ska vi ta oss till stan, där han ska bjuda mig på middag på Allstars, lyx i vardagen?:) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0