sommarlov.

JAG HAR ÄNTLIGEN SOMMARLOV.

Igår befann sig jag, Issa, Nellie, Joanna, Antonia, Emma, Linnea och Jessika i en lägenhet på Ersboda till en början. Vi körde ping, pong, PANG, och hade det väldigt trevligt. ;) Höjdpunkten var nästan bussresan till sjukhuset. Vi hade en skön busschafför som vi satt och sjöng(skrek) sånger för. Därefter var vi på Hamrisberget där det var ganska mycket folk tycker jag. Stannade dock nog bara någon timme innan jag och BK gick till stan för att möta upp Emil. Jag och Emil cyklade hem till mig för att sova och idag mår man väl som man förtjänar. Har lyckats ligga i solen ett tag iaf, riktigt skönt ute. Snart ska jag duscha osv, och ikväll blir det en lugn och mysig kväll med älskling. Puss på er, önskar er ett underbart lov, för det ska jag ha!

(Kommer upp bilder sen då Nellie har lagt ut dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0