Hey You

Ledsen att det blir typ 1 inlägg per dag, men jag har inte så mycket inspiration för tillfället känns det som. Och vill också kunna ta det ganska lungt nu på lovet och kunna slippa tänka på saker som jag "måste" göra, som att skriva i bloggen. Egentligen måste jag ju inte skriva men,, ni fattar vad jag menar.;)

Igår blev det middag, efterrätt och Melodifestivalmys här med la familia och Emil. Såg lite O.C senare på kvällen också innan vi somnade på en gång. Sedan på eftermiddagen åkte jag och mamma runt både på stan och borta på Intersport för att hitta en ny jacka till henne. Det gick inte så bra.. det enda vi hittade var en french hot dog och godis från godishuset till lilla mig, haha. Nu sitter jag och inväntar Solsidan as usual!

Imorgon ska jag ta bussen ut på landet föressten, mysmys..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0