LADY GAGA

Haha blev jag lite taggad nyss när jag skulle börja göra mig i ordning, också slår jag på radion, gissa vems låt som var på ? LADY GAGA! Haha hur stor chans är det, jag skrek till(a). Jag ska som sagt vara utklädd till Lady gaga ikväll som ni kanske redan har listat ut. Man ska vara utklädd till något på första bokstaven i ens namn. Länge sedan vi hade klassfest sist, så det blir nog riktigt nice:) Kommer nog inte kunna ta någon bild innan hur jag ser ut eftersom jag ska göra mig i ordning det mesta hos Lisa, men någon har säkert med sig kamera till festen! PUSS.


Kommentarer
Postat av: Katrina

Blir spännande att se resultatet ;)

2011-03-19 @ 17:10:41
URL: http://katten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0