LOVE

Åhh jag är sämst på att uppdatera just nu.. vet inte vad jag ska skylla på haha. Är iaf fortfarande sjuk, det kanske är en orsak?(A) Så jag ska bara ta det lungt den här fredagkvällen och försöka bli helt frisk någon gång.

Igårkväll drog jag som sagt till Mois och tränade lite redovisning och det gick väl som det gick idag att redovisa,haha. Sedan har dagen rullat på ganska bra och efter skolan blev det 20 minuter solning! Herregud så skönt och varmt det är. Tyvärr har jag väldigt svårt att bli brun i ansiktet så det blir väl egentligen bara magen och ryggen som mest blir brun menmen. Nu ska jag vara en svensson, vilket betyder att jag ska gå och se finalen av Let's Dance och kolla vad mamma har köpt för fredagsmys gottigott! Ha det så mysigt!

KÄNNER JUST NU EN STOR KÄRLEK TILL MINA VÄNNER. PRECIS NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0