Vinter

Hej på er alla fina,

Idag har varit en underbar dag ändå på många sätt,! På förmiddagen åkte vi skidor hela gruppen fram till platsen där vi skulle grilla korv och käka lunch. Trodde att det skulle bli väldigt kallt ute idag, men det var soligt och riktigt skönt ute måste jag säga. Efter lunch åkte jag, Gabbi och Andre i en grupp och skulle hitta djurspår, djurskit och höra på fågelkvitter,haha. Allt var som mysigt på något sätt ändå, man blev inte så less som man trodde. Dock är jag trött som en jag vet inte vad at the moment.

Det enda dryga var att min grupp och en annan grupp kom fram vid 2-tiden till bussen, och den sista gruppen var klar vid 4... kul att bara sitta och vänta vid bussen och aldrig få fara hem!;)

Sedan ikväll har jag varit hos kusinerna i Röbäck för att bland annat fira Josef. Tyvärr var jag så slut så jag somnade i soffan och sov någon timme, och sen skulle vi plötsligt hem,haha. Och nu måste jag plugga lite så det inte blir övermycket att göra imorgon! puss, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0