sry

Jag skriver i princip ingenting här just nu jag vet... Men jag har så himla fullt upp med alla slutprov just nu att det knappt blir någon tid över alls! Tänkte bara säga att veckan har gått fort förbi måste jag säga, och i helgen är det yran. Såg dock att det skulle regna imorn, då känns det lite bättre att jag sitter inne och gör spanska nationella medan ni andra är på yran.

Eftersom min älskade Emil fyller 18 år i helgen ska jag laga honom en middag han sent kommer glömma (skämt åsido), och bjuda honom på bio imorgonkväll:). Det blir att se Pirates of the Caribbean! Någon som har sett den?:) Kände att den hursomhelst är ett måste att se när man har sett dom andra tre filmerna haha.

Föressten, jag och Majsan smidde planer igår för nästa fredag, ojojoj vad jag taggar redan! Se upp här kommer vi;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0