The Rite

Både lördag på dagen och söndag på dagen har jag målat hemma på huset och nu är jag helt slut. Känns iaf bra att ha fått lite pengar i fickan för en gångs skull. I lördagskväll åt jag, Emil och familjen massa god mat och såg på en film som hette Ritualen. Den var lite läskig men ändå bra:). (Jag tycker ifs att typ allt är läskigt). 

På söndag efter att jag hade jobbat klart åkte jag med mormor & morfar för att kika på en stuga som var till salu. Den hade superfint läge och var hur mysig som helst! Det var inte helt fel att de bjöd på pizza på Tre kronor på hemvägen heller,gottigottgott. Efter det satt jag och försöker jobba med min idrottsuppsats som ska in i veckan, gick helt okej faktiskt. Menmen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0