Uteserveringar

Igår hade jag en riktigt mysig avslutning på dagen. Jag och Emil drog till stan och kollade runt lite i det fina vädret för att sedan sätta oss på Allstars uteservering första gången för i år! Älskar att bara sitta i de där sofforna och ta det lungt.. Supergod mat var det också, tog vitlöksbröd (om ni inte har smakat dem så har ni missat så himla mkt!) och nachostallrik typ:). Senare drog vi hem till mig och såg lite på tv, och jag pluggade haha.

Idag var det riktigt skönt väder igen och det är kul att man kan sitta ute på rasterna och sola nu. Efter skolan satte jag och Emma oss på Wayne's (as always) för att skriva klart vår svenska redovisning och sola lite. Nu är jag hemma och ikväll blir det plugg, plugg och plugg. Kul?


bror i USA:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0