Christmas!

Godmorgon!

Igårkväll hade jag och Sofie Vampire Diaries maraton hemma hos henne! Har aldrig sett den serien förut och den verkar sjukt bra! Roligt att träffa Sofie också!

Idag har jag hittills bara hunnit gå upp och bakat lussebullar med min mamma och bror, och även klätt våran jultall på altanen! (Ja, jag vet, konstigt med en jultall..) Senare idag ska vi mysa ner oss med en julfilm förhoppningsvis och ikväll har vår familj glöggfest. Vilken juldag, haha! Då kommer lite kompisar till mamma och pappa hit och även Emil. Emil har föressten tagit körkort nu! Så förhoppningsvis ska vi ta en tur förbi Emys nya lägenhet ikväll och även svänga förbi Godishuset för att köpa en julklapp!(A) Ha en mysig dag ni med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0