Easy

Hej!

Sitter nedsjunken i soffan här hemma och tittar på människor som tävlar i skridskor, intressant! Idag har jag en lektion på morgonen och en lektion i slutet av dagen så är hemma på mitt 4 timmar långa hål. Blir väl lite att plugga spanska och laga någon god lunch.

Igår fixade jag min beställning på studentmössan, så nu är den äntligen så som jag vill ha den! GUD SÅ TAGGAD PÅ STUDENTEN. Tror jag fick lite inspiration av studentmössan för helt plötsligt beställde jag hem en balklänning igår, haha! Dessutom från Usa, så jag vet inte riktigt hur det här blir!;) Den är vit och jättevacker och jag hoppas verkligen att den passar. Lite svårt med amerikanska storlekar på kläderna, men jag tänkte att det är bättre att jag beställer en som är lite för stor, då kan jag ju sy in den sen. Om den är för liten är det lite kört så... Ni får se en bild på den då det börjar närma sig baltider!

Ikväll kommer Emil hit, och vi ska nog bara umgås med min familj, se Idol osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0