fast forward

Igår var som sagt jag och Agnes på Midgårdsskolan och sålde fika. Det gick riktigt bra, och vi fick ihop en del hundralappar till vårt projektarbete.
Idag efter skolan åkte jag och Emma på stan och för mig blev det att köpa årets första julklapp (tidigt, jag vet!), torrshampoo och två tröjor från Gina Tricot. Kommer självklart visa bilder sen på vad jag köpte. Just nu har jag dock inte orken till något alls, har knappt kunnat sova de här senaste två nätterna. Håller på att falla ihop hela tiden, haha.
I alla fall, vart var jag.. Jo, efter stan mötte jag upp Agnes för att cykla till Röbäck! Blev ett besök på Linnéaskolan för lite intervjuer till vår film vi håller på att göra, awesome! Nu ska jag in och visa mamma mina klädeeeer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0