The Sims

Startade dagen vid 10 då jag hoppade upp på cykeln för att ta mig till Träna. Där blev det kondition en halvtimme och styrka en timme. Jag börjar äntligen komma igång på allvar känner jag, roligt! Resten av dagen däremot.. har tillbringats i soffan om jag ska vara ärlig, haha. Har fastnat framför den gamla klassikern The Sims 2 som man nötte sönder när man var yngre. Tiden går konstigt nog sjukt snabbt när man spelar, helt plötsligt hade det gått 4 timmar, och då var jag bara klar med familjen och huset...
Ikväll var det meningen att jag och Emil skulle åka och bowla med Emy och Robin (hur länge sen var det inte man bowlade?!) men Emil mår tyvärr inge bra, så bowlingen får bli senare på lovet. Nu, tillbaka till The Sims!(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0