Say It Right

Hej!!!!!!
Jag är så himla glad idag, så himla glad, så himla glad. Har haft möte med syon och hittat en utbildning som verkar riktigt rolig och bra för mig. Den ligger nere i Malmö dock så... vem följer med mig till Malmö?;) Nej, men som sagt har jag inte tänkt att plugga vidare på universitetet på en gång i höst. Först tänkte jag försöka jobba utomlands ett år, (har lite reservplaner ifall mitt förstahandsjobb skulle skita sig) och sedan blir det kanske Malmö då! Känns lite läskigt att åka iväg så långt men om jag kommer in sen så kommer jag dra på en gång!:) Tänkte ändå söka nu i mars bara för att se om jag har någon chans att komma in redan till hösten, mest för kul.
Nu ska jag snart dra mig till SF för att köpa biljett till Breaking Dawn, och senare ikväll blir det lite plugg. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0