A Lot Like Love

Idag har jag varit riktigt duktig, är stolt över mig själv! Åkte direkt efter skolan till Hotell Dragonen för att beställa en studentmössa (nu närmar det sig allt!!) och efter det gick jag och Jonathan TILLBAKA till skolan för att gå på mattehjälpen. Förstår ni att vi gick tillbaka dit fast vi hade sluppit därifrån för dagen, haha? Satt 2 TIMMAR och kämpade med matten för att sedan cykla hem i kylan. När jag kommer hem kommer jag på att jag måste plugga till geografiprovet, men jag har sjuk lust till att träna. Lösning: Jag hinner inte cykla fram och tillbaka till gymmet så jag hoppar upp på springbandet här hemma istället. Efter det sätter jag mig med geografin i 2 timmar..
Nu är klockan halv 12 och jag känner mig rätt nöjd efter dagen måste jag säga.. Det enda som saknades var att jag skulle ha hunnit dammsuga mitt rum och övningskört en runda, men det får bli en annan dag!;)
Jag blir helt snurrig av av allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0