Crank It Up

I fredags var som sagt Olle och Lurk här men trött som jag alltid är så somnade jag såklart.. Vaknade av att killarna stod ovanför mig och hade försökte väcka mig i 5 minuter, haha! Sedan i lördags följde jag med mamma, Karola och Elin på loppisdag, och vi käkade även lunch på ett mysigt café. På kvällen kom älsklingen hit, och då såg vi en film som hette "Devil", haha sjukt stört slut på den.
Idag var jag och kikade på Emmas danslektion, satan vad duktig den kvinnan är på att dansa! Jag var där för att fota ett snyggt foto till skoltidningen på Dragonskolan. Så där kan ni snart läsa om Emmas danstalanger kanske, haha! Nu så här på kvällen har jag redigerat fotona från dagen, pluggat religionsprov och gottat mig i gårdagens onyttigheter. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0