Help

Hej alla där ute.

Helgen har spenderats med pojkvännen och familjen, massa mys och ännu mer mys. Jag sökte jobb på Ving igår också, som reseledare sommaren 2012. Verkar som att man måste ha några år på nacken dock och vissa erfarenheter sedan tidigare för att kvalificera sig, men man kan ju alltid hoppas. Hade varit sjukt roligt att göra något sådant, speciellt i Spanien så jag får någon användning för spanskan.

Idag har jag köpt en stor godispåse på Hemmakväll, lite ångest bara. Kändes bättre sen då jag verkligen behövde godiset till plugget. Jag gjorde bort en engelska uppsats, och lite matematik. Blev också en film ikväll med mamma och pappa, Atonement. Lite ovanligt film, och jag minns att jag och Emy såg den på bio för några år sedan. Då tyckte vi den var sämst, haha.

Gud så mitt liv är intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0