IKEA

Godkväll!

Ska strax sova, och befinner mig hos Emil at the moment. Det här har varit första veckan hittills som jag har haft mkt plugg, så har inte haft så mycket tid över till annat. Har dock hunnit med att träna och träffa Emy igårkväll, mkt trevligt! Imorgonkväll blir det att ta det lungt bara, för på lördag tidigt på morgonen bär det av till Sundsvall! Vi åker dit en gång om året (jag, mamma, moster, min kusin Elin och mormor) för att shoppa kläder, gå på IKEA, och bo på hotell! Ser fram emot att åka iväg någonstans faktiskt. Ska framförallt försöka hitta skjortor, en ny svart halsduk och lite krämer från Body Shop maybe.. ;) och ljus från Ikea såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0