freedom

PÅSKLOV!(L)

Är så fruktansvärt glad över att lovet är här, aldrig längtat så mycket efter ett lov tror jag. Ska till stugan snart med familjen och det kommer bli sjukt mysigt. Stannar där till på lördag eller söndag! Vi ska bara umgås, äta god mat, äta påskgodis.. My kommer dit på fredag också så det blir trevligt! Vill egentligen inte skriva det men, ska väl hinna med en del plugg också hade jag planerat. Lite andra saker som kommer hända på lovet är:

- Ska jobba måndag & onsdag på lovet
- Ska träffa en sömmerska på tisdag som ska sy in min balklänning så att den verkligen sitter efter min kropp, den är lite lös at the moment.
- Jag SKA träna!
- Ska (förhoppningsvis!) till Sörmjöle med Sofie på måndag och mysa där! Kommer i så fall hem på tisdagen.
- Åker till Stockholm på onsdagkväll och stannar där resten av lovet, ända till måndag vecka 16 faktiskt.

Ha ett så mysigt lov nu hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0