New Zealand

Jag är så lycklig! Jag har precis haft en skypeintervju med en familj i Nya Zeeland och vi klickade verkligen! Dem sa till och med att dem gärna ville ha mig som au pair och att jag får komma ner så fort som möjligt helst:). Så nu kanske jag flyttar ner redan 18 juni! Hoppas att det blir av med den här familjen nu, de har två döttrar, en på 10 månader och en på 2,5 år. Dem bor i Auckland (staden jag ville hamna i) nära vattnet men ändå nära stan. Jag får eget rum, badrum och bil, allt verkar toppen helt enkelt! Gosh, jag kan inte ens börja plugga för jag bara tänker på det här, haha..
Och föressten, hade jättekul i lördags med Katrina, Moa och Malin hemma hos mig på förfesten. Vi drog senare ut på Corona där jag mest hängde med Maja och dansade losss! Igår hade jag väl inte så mycket för mig, förutom att jag var irriterad på all snö som kom under dagen.
Nu ska jag i alla fall somna med ett leende på läpparna, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0