Headlines

Sitter just nu och fyller i en reseförsäkring till Nya Zeelandsresan... Det är verkligen inte lite papper som ska fixas och skickas in! Har precis skrivit ut en handbok till au pairer på 30 sidor också. Sedan väntar jag på svar på ifall jag får ett visum och ska mejla till min familj också.
Annars då... Har sovit 5 timmar 3 nätter i rad nu och ser väl ut som en vandrande zombie, skulle säga att det är en passande beskrivning just nu. Tur för mig då att jag har sovmorgon till 14:25 imorgon, tjoho! Idag hade jag och Greta också engelskatal, kändes skönt att få det bortgjort! Jag och Agnes hade även opponering på våra projektarbetsrapporter, jag har bokat frisör för min balfrisyr, fixat balbiljett och jobbat nu ikväll.
Dags att sova kanske...? Blir upp och träna ganska tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0