Young

Hallå!

Igår på kvällen försökte vi (jag, lurk, olle, maria, joel) på oss en grillning vid älven, men det gick inte så bra då vi inte ens fick upp en eld... Dessutom var det sjukt kallt så vi satt mest och frös, haha! Vi drog därför i stället hem till Lurk ett tag och såg på en film innan jag körde hem Joel till sig. Därefter hämtade jag upp Jonte och vi drog hem till Sandra och Jonatan för att se en film.

Sen idag har det väl inte hunnit hända så mycket förutom att jag har tagit mig till jobbet. Ska jobba klart nu till kl 4 och sen blir det att skynda sig hem för att hinna duscha och göra sig någorlunda fräsch innan jag hoppas på bussen till Sörmjöle! Ska till Sofie för en plugg/mys kväll med kanske bastu eller någon film. Planen är att vi ska åka in tidigt till stan med hennes mamma imorgon på morgonen för att köra ett träningspass på Träna,! Har faktiskt varit duktig nu på lovet och tränat ganska mycket, nu när man har tid så... Ha det fint i det soliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0