2 frågor

vad hade du för betyg när du gick ut gymnasiet? 
 
Fick denna fråga, jag har dock inte mina betyg här at the moment. Jag har dock skickat ett mejl till mina föräldrar om att dem ska mejla tillbaka mina betyg i alla ämnen osv, direkt jag får dem lägger jag upp det här!
 
Vad hette hemsidan där du ställde dig i bostadskö?
 
Agnes,;) jag vet inte om du menar i just Uppsala men jag antar det eftersom det var där jag ställde mig i kö.;) Hemsidan heter http://www.studentstaden.se/Default.aspx?cmguid=bc4ae3f3-29e4-4198-8046-b956338faf91
Gör en användare och du får 1 poäng per dag tror jag. Du måste logga in en gång i halvåret för att det ska fungera fortfarande!:) Skadar ju inte att ställa sig i kö även om det blir så att man aldrig flyttar dit, kan ju bara hjälpa en:). När du väl vill ha en lägenhet eller boende så anmäler du ditt intresse på den där hemsidan, sen är det väl dem med mest poäng typ som får komma på visning eller liknande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0