Car accident

 
Så, jag har haft en hemsk dag. Än en gång har min klumpighet försatt mig i en dålig situation. Imorse när jag hade satt barnen i bilen, (gråtande och skrikande) på väg till wriggle & rhyme, nedför vår uppfart (som är den brantaste uppfarten i världen och dessutom svänger den) så kör jag in i staketet. Yippie yay. Inte rakt framifrån utan mer in i sidan, körde helt enkelt för nära staketet med ena sidan av bilen. Dörren blev lite inåtbucklad och blev lite andra småbucklor också.. Nu har jag pratat med föräldrarna i alla fall ikväll och det känns lite bättre. De kommer betala halva summan och sen får jag jag jobba av andra halvan så jag behöver åtminstone inte ta av mina sparpengar...  Men ändå drygt när jag lever på nog lite pengar som det redan är i nuläget. Försöker ju dessutom spara pengar för tillfället, haha... Aja
 
Idag var Elise med och bakade för första gången med mig och Ava. Blev ett självklart val att fixa ihop en chokladbollssmet. Gick väl helt okej för Ava att rulla ihop bollar och doppa i strösslet (som bara föll av;)) och Elise åt mest bara degen och tittade på kaoset med strössel över hela köksgolvet hah. Så tur att jag åtminstone har haft en bra dag annars efter accidenten. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG vet exakt hur det känns! haha ;D bra att de kunde betala halva iaf :D

2012-08-24 @ 08:55:30
URL: http://anniegoransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0