framtidsplaner

 
På bilden ovan står Elise och ser relaxad/ nöjd ut över att stå upp.. ;)
 
Idag var det äntligen simlektion med Ava igen (förragången blev det som sagt inställt) vilket alltid är lika roligt. Sedan till lunch slog vi på stort och lagade svenska pannkakor, mycket omtyckt! Smakade faktiskt precis som hemma, trots de annorlunda ingredienserna här i NZ. 
 
Efter lunch körde vi in till Birkenhead för jag skulle posta ett brev hem till Sverige:). Vi gick även på supermarket och handlade lite nödvändigheter, bland annat grejer till min middag imorgon. Blir en enkel ris och korvstroganoff!:) Får se hur korven jag köpte kommer smaka dock, haha.. Fanns så många (och konstiga namn) att välja på så jag chansade helt enkelt!;)
 
Just nu sitter jag och kollar upp allt jag kommer vilja göra på sydön så jag kan göra någon slags budget, måste ju se hur mycket pengar jag måste spara ihop innan julsemestern! Av någon anledning råkade jag komma in på att jag vill göra något på vägen hem. (Nu snackar jag alltså om när jag ska resa hem från NZ om ett år, hehe) Jag kommer säkert ha kunnat spara ihop lite pengar mellan januari och juni då jag åker hem och därför funderar jag på att göra någon volontärgrej på vägen hem, alltid något jag har viljat göra. Med djurdå!:) Har kollat på att ta två veckor i Kina och ta hand om pandor eller om det skulle gå att resa hem åt andra hållet kanske gorillor i Brasilien. Allt låter bra i mina öron! Inte så dyrt heller, två veckor för 8000, då ingår all mat och boende under den tiden, plus en introduktion, hämtning från flygplats. Får se hur jag gör!:D
 
Till sist så ställde jag mig igår i bostadskö i Uppsala, måste ju börja samla poäng ifall det blir så att jag vill plugga där i framtiden! 1 ynka poäng hittills, den ni!;) Nu ska jag kika på filmen Hunger Games, trots att jag såg den på bio;).

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad hade du för betyg när du gick ut gymnasiet? :)

2012-08-06 @ 14:32:16
Postat av: Agnes

vad hette hemsidan där du stllde dig i kö ?:D

2012-08-07 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0