Playdate & OS

 
Blev lite bakning på fredagen igen då vi hade playdate hos en svensk au pair som heter Zandra, och Lina+Thomas var också med. När vi kom hem igen var OS-tema, tjejerna fick springa runt lite och allt avslutades förstås med prisutdelning, två medaljer. Glada & nöjda tjejer! 
 
Efter middagen åkte jag över till Lina där vi hade köpt massa gott och onyttigt att käka framför OS där vi försökte heja fram Sverige och Nya Zeeland. Lite senare var det dags för Lina att packa ner kläder och allt möjligt i sin backpackryggsäck då hon lämnade Auckland tidigt idag på morgonen. Hon ska resa igenom båda öarna här på Nya Zeeland i 1½ månad, inte dåligt!:) När hon kommer hit igen stannar hon bara några dagar innan hon åkter hem till Sverige igen då hon är klar med sitt au pair år. Tråkigt att hon lämnar!
 
Nu är det som sagt lördagmorgon för mig (snart lunchtid, tog en sovmorgon) och jag ska väl börja käka någon lunch och dra mig mot gymmet! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0