simkort........

 
Sååå.. min mobil har (självklart) börjat fungera igen, som den alltid gör. Har aldrig haft en tåligare mobil herregud så bra. Den blir dock lite segare och skärmen blir lite sämre för varje gång jag tappar den i vatten (vilket är ofta hehe) menmen, så länge jag kan smsa, ringa och använda instagram är jag nöjd. Däremot har jag lyckats med att göra sönder min kameras simkort, ÅH. en liten del av simkortet har brytits av på något sätt, ingen aning hur jag har lyckats med det. Jag hoppas bara inte den där plastbilden är fast inne i kameran eller någon sådan skit. Imorgon tänkte jag ta kidsen till Devonport och medan vi är där kolla runt efter en kamerabutik så jag kan köpa ett nytt simkort. Förhoppningsvis är det inte så dyrt. Väldigt onödigt med sådana här oplanerade utgifter, menmen. Så idag får ni nöja er med två bilder från min kära mobil, en bild på mig nyvaken imorse innan jobbet och den andra är resultatet av veckans bakning. 
 
Annars idag har jag och barnen varit på Takapuna Beach (så himla vackert!) och jag hade sjukt fina bilder på kameran därifrån.. ÅH. Nu ligger dom och sover sött i sina sängar iaf och jag försöker mig på att skriva lite på min learning story igen. Ska skypa med Jonte om ett tag också, känns som det var längesen.. :) Mina hostparents sover som sagt borta inatt så är lite nervös för att för första gången väcka barnen imorgon osv. Men det kommer nog gå bra, kram på er!:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

din blogg är så himla rolig att läsa nu när du är där borta :)

Svar: Åh, tack så mycket Linnea! :D Hoppas du har det bra hemma i Sverige!! :)
Linn Lundkvist

2012-08-16 @ 17:30:40
URL: http://livelearnlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0