Swedish Tacos

 
Igår (lördag) åkte jag till gymmet under dagen, efterlängtat och sjukt härligt att få träna lite. Har kommit på att en av de bäst känslorna är ändå efter man har tränat. Man mår så bra och känner sig så nöjd med sig själv, haha. Sedan skyndade jag mig hem och stressade med sminket och håret för att hinna med bussen halv fem in till centrum. Där hämtade Zandra, Emelie och Elin upp mig och Annie. Planen för kvällen var tacosmiddag hemma hos Emelie med dessa svenska tjejer!:) Roligt att träffa lite nya ansikten och jag hade väldigt trevligt. Senare tog vi även en taxi in till stan för att gå ut ett tag. Åkte till två olika barer men hängde mest på ett ställe som hette Lenin, och måste säga att det stället var bättre än det jag var ute på sist.:) Ni får föressten nöja er med dessa två suddiga mobilbilder så länge då jag glömde min kamera igår. De andra tjejerna tog kort så lär väl få tag på lite bättre kort kanske inom kort, lägger upp dem då. 
 
Idag har jag bara degat nu fram till lunchtid eftersom jag var ute igår. Planen för eftermiddagen ser ut så att jag ska ta tag i att dammsuga mitt rum, (kanske till och med byta sängkläder?) ta en springtur, en lång dusch och kanske se lite serier eller skriva på min learning story, får se hur duktig jag känner mig i eftermiddag. Sen vet jag inte om jag och familjen skulle på en "night market" ikväll för att käka middag och kika runt lite. Det är en nattmarknad som hålls varje söndag mellan 5-12 på kvällen med massa mat och lite andra saker. Hoppas på det, annars blir det förstås som vanligt skype med min familj ikväll.:) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0