Christmas In The Park

Haha då var håret några centimeter kortare, skönt! På onsdag ska jag färga utväxten på mitt hår också, sedan är det fulländat eller något;). Idag (lördag) har jag varit ute på en långpromenad - 1mil, och också hunnit med att skypa med Emy. Nu har jag precis käkat en sallad till lunch och ska börja göra mig i ordning. Jag har från och med nu tagit maten på allvar (IGEN HAHA). Exakt ingenting onyttigt får ätas nu fram till semestern. (Bröd, knappt någon pasta och liknande, godsaker som kakor, godis osv) Får se hur det går denna gång... Skönt att vara igång med träningen igen åtminstone, mår så mycket bättre då. 
 
I alla fall, vid 4tiden tar jag och Kati bussen in till stan för att förhoppningsvis fixa en translation till mitt körkort. (Dags nu efter ett halvår Linn?) Grejen med hela kvällen är att fira Kati btw, hon fyllde år förra veckan;). Vi ska sen käka sushi till middag, köpa vin, jordgubbar och grejer på affären innan vi slår oss ner i "Christmas in the park". Det är ett evanemang här i Auckland varje december. Det är artister som uppträder i en park. Första halvan är det julsånger osv och den andra blir det mer partylåtar. Det här är också ENDA gången som du är tillåten att dricka alkohol så här centralt utomhus. Får se ifall jag följer med ut efteråt... Ha en trevlig lördagkväll allihop!
 
 
Some pics of me and Kati!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0