Feel This Moment

 
Hallå!
 
Då var det måndag igen! Brände sönder mig igår under dagen såg jag när jag kom hem, kunde knappt sova för det gjorde ont överallt. Idag var det minst lika fint väder men jag var jättenoga med att smörja in mig och solade bara ryggen. Vi hade allra sista simningen idag föressten! Faktiskt också sista simningen som jag måste vara i poolen med Ava, från och med nu klarar hon sig själv. Men nu kommer jag i stället ha Elise simning så måste stanna i poolen ändå, haha!;) 
 
Efter Avas kindy idag mötte vi upp Malu och Fletcher nere vid Little shoal bay som är en lekpark vid vattnet. Roligt nu att Malus pojkvän har kommit hit för att hälsa på, ska träffa honom troligen till helgen:), Ikväll annars har jag gått/sprungit 7 km, hälsat på hos Kati, sett Julkalendern & Solsidan och till sist har jag skannat mitt körkort och mejlat in det till någon som ska översätta det åt mig. Hoppas, hoppas att det här inte kommer ta lång tid nu, då dör jag bokstavligt talat. Nu ska jag läsa och sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0