Födelsedagsfirande dag 1

 
Idag har varit en riktigt bra dag, framförallt produktiv! På morgonen gjorde jag klar all tvätt innan vi åkte och mötte upp Linda, Finja osv med deras barn på biblioteket. Vi hann också med handlingen av mat innan lunchtid. På eftermiddagen hade Ava sista dagen på kindy. Jag städade barnens våning, gjorde lite mer pappersjobb, provade  födelsedagsoutfits till imorgonkväll, vek in kläder i min garderob, gjorde i ordning middagen, drack te och slöade vid facebook haha. Efter att vi hämtat Ava igen åkte vi hem till Kati och hennes pojkar och hade playdate, vädret blev lite finare då också. Hennes granne kom också över med hennes lilla dotter och hon var då himla trevlig. 
 
Väl hemma igen åt vi middag och efterrätt som jag hade köpt. Sängläggningen gick som smort och jag satte mig för att se finalen av x-factor. Kati kom då förbi med min födelsedagspresent (hon hade bakat massa kakor från Österrike i finfina påsar!:D) och vi satt och snackade på någon timme. Vi ses inte på 2 månader nu, buhu! Nu har jag precis gjort klart hela pappersarbetet och håller på att somna, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0