Greveholm i NZ

Hallå! 
 
Idag är mina hostparents i Christchurch så jag och barnen kör vårat eget race. Håller på att fixa ihop en födelsedagspresent till min kompis för tillfället och Elise sover. Kan inte lägga ut en bild just nu då hon kanske läser det innan hon får den;). Men om några dagar så! Senare idag drar vi nog en sväng till Devonport då jag måste göra ett ärende där. Ska försöka hinna med att sätta upp granen också idag, var fel gran igår hahah. Julkänslan är inte där än, kanske kommer den då jag och Linda bakar pepparkakor på fredag. Lite hjälpte det i alla fall att jag kan se årets julkalender på svt play, tjoho! På tal om det ska jag kika på ett avsnitt nu, puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0