Rudolf Med Röda Mulen

 
Så, igår var det alltså Christmas in the park. Jag och Kati åkte in till stan för att kolla upp translationgrejen men det var inte öppet på helger. Så jag ringde till dem och han sade att jag kan skanna in mitt körkort i stället och mejla det till dem så ska fixa det imorgon är det tänkt. Efter det köpte vi lite sushi och annat gott innan vi tog bussen till parken. Där var det SMOCKAT med folk, helt sjukt vad mycket familjer. Och en väldigt liten scen, haha... Som tur var hörde man musiken bra ändå!;) Vi satt ganska långt bak men uppe på en kulle med lite au pair link folk och andra au pairer. Jag var Rudolf som ni ser på bilderna haha. När vinet och maten var slut och vi började frysa kände vi att det var dags att dra vidare. Tanken var att vi skulle prova barerna uppe på "K-road" för vi aldrig hade varit där tidigare men det var dyrt inträde och vi kände att det var ett säkrare kort att gå på uteställena nere vid vattnet.Dock så blev det inte en sån lyckad kväll after all haha. På Bungalow var det totaldött och när vi provade ett nytt ställe, "Degree" var det så smockat så att det inte gick att dansa. Jag började få någon konstig huvudvärk (av rudolfhornen tror jag, haha) också så till slut tog vi bussen hem. 
 
Idag var det SUPERVÄDER. Så jag slängde på mig shorts och linne och promenerade in till affärerna för att möta upp Linda. Vi köpte med oss lite frukt och dryck innan vi gick ner till vattnet och lade oss på en gräsplätt. Har bränt mig både på näsan och just under halsen trots att jag hade 30 graders solkräm på mig... Men otroligt härligt var det i alla fall! Hade tyvärr inte med mig badkläder men vi doppade hela benen iaf, riktigt skönt i havet nu. 
 
Sedan promenerade jag hem igen, duschade, vi käkade pizza och nu har jag tvättat och ska städa toaletten. Inte lika kul söndagkväll kanske. ;) Blir åtminstone en skype med både familj och kusin senare, något att se fram emot! Merry Christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0