Sydney & Sydön

 
Okej så inatt kliver jag upp för att åka till Auckland flygplats. Väldigt konstig känsla måste jag säga att åka dit igen. Enda gången då jag varit där är då jag kom och då jag hämtade upp Jonte. Men nu ska jag alltså lämna Nya Zeeland igen, för Australien under en vecka! Ser mycket fram emot det här, trots att jag hade det lite tungt där ett tag med Australien haha.. Ser mest fram emot resan runt sydön nu med min älskade Sofie som jag får se om cirka en vecka, OTROLIGT!! Kommer några bildinlägg om året som har varit, en liten tillbakablick så där. Tidsinställer dem så det kommer ett per dag så ni har något att läsa här. Efter det får ni nog vänta tills den 20 januari då jag är hemma igen! 
 
Idag ska jag packa, käka lunch, dra till Linda och simma lite i poolen, dra och käka middag med några kompisar och skypa med familjen. PUSS PÅ ER och ha ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0