The Hobbit

 
Hej på er!
 
Började söndagen med en springtur och en skype med Emy! Efter lunch tog jag, Frida och Linda bussen in till stan för lite ärenden. Vi köpte en födelsedagspresent till Hedvig, gick och kollade in en skandinavisk affär där vi hittade lite efterlängtade grejer, jag köpte solkräm osv. Avslutade det hela med en pizza och "The hobbit" på bio. Liiiite mer häftigt kanske att se filmen just här i Nya Zeeland där den är inspelad.;) Den var bra iaf! Bättre än boken i alla fall hehe. Nu har jag skypat med familjen och Jonte, och ska sova nuuuu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej!
är det sant att du är lesbisk? Isfl blev jag väldigt chockad..
Vad gjorde dig lesbisk isfl?

Svar: Haha hej, nej det är inte sant att jag är lesbisk;).
Linn Lundkvist

2012-12-16 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0