Aquarium

 
Idag innan lunch åkte jag och tjejerna på Wriggle & Rhyme som är en sångstund på biblioteket här i närheten dit många åker med sina barn. På eftermiddagen åkte vi till Aucklands akvarium som ni ser på bilderna ovanför. När jag och min familj var i USA för någon sommar sedan besökte jag och min brorsa ett akvarium där, och här var det exakt samma upplägg och djur! Måste vara samma som äger båda.. ;) Förutom att det i USA var lite större! Men trevligt var det, är dock lite väl mycket barn nu då alla har lov från sina skolor. Nu är jag ganska slut efter att ha badat barnen och lagt dem till sängs, jobbat många timmar idag.. Har i alla fall hunnit med en skypedejt med kära Sofie ikväll, efterlängtat måste jag säga! Godnatt påer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0