Art Museum

Lördagen spenderades med Tori på The art museum i Auckland, riktigt vackert där måste jag säga.:) Tog inga bilder dock kom jag på sedan.. Efter en latte på cafét tog vi bussen hem till Toris host family så nu fick jag träffa dem. (Man måste presentera sina kompisar för familjen, mkt viktigt här!) Kvällen avslutades sedan med att vi käkade middag på en restaurang och drack lite vin. Missade bussen hem också.. så fick vänta typ 40 min på nästa själv i stan, haha. 
 
Idag har det faktiskt mest spöregnat exakt hela tiden. Tog en sovmorgon till 10 och tvingade sedan iväg mig till gymmet trots vädret. På söndagar är det alltid en marknad brevid mitt gym på förmiddagen, så strosade runt lite där ett tag också, mycket mysig marknad med mat från olika länder osv. Efter gymmet tog jag bussen hem, städade mitt rum och toalett, tvättade mina kläder - saker som måste göras;). Familjen tog med mig till ett asiatiskt ställe för middag, supergott var det! Ikväll såg jag och föräldrarna en film också, den var bra, tror den hade fått massa oscars också. En film inspelad i Auckland!
 
Nu har jag precis skypat med min familj där hemma en timme, hört hur det gick för brorsan på Gothia osv.:) Ska upp tidigt för ett skypesamtal med Jonte imorn också så det är bäst att jag går och lägger mig.. Puss:)
 
 
En bild på mig, min kära mormor, morfar och farfar från studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0