friday!

Så, vart ska jag börja. Igår hade jag och barnen playdate med Lina (en annan svensk au pair) och barnet som hon tar hand om! Vi tog färjan till Devonport, stannade till vid lekparken, gick längs vattnet osv. :) Ava och Thomas hittade varandra direkt haha;)
 
Sedan på kvällen tog jag bussen in till stan och mötte upp Lina på Queens street. Därifrån tog vi oss till en tjej som heter Liz på förfest där det var lite annat trevligt folk också! Här går folk ut väldigt sent så där innan 2 gick jag, Lina och Nick hem till honom och käkade lite (jag är ju van med nattkäk vid den tiden och att gå och sova hehe) och höll nästan på att somna. Men då var det tydligen dags att gå ut!;) Vi mötte upp två trevliga au pairer från Finland som redan var på krogen vi skulle till. Det var väldigt blandade åldrar på stället, även massa äldre folk, men det var ett bra ställe!:) Finns en del uteställen att välja på här. 
 
Där vid 4-tiden blev det nattkäk nummer 2 haha, sen drog alla hem och sov. Idag mår jag väl som jag förtjänar men det var värt det. Nu ska jag börja dra mig in mot staden igen! Kommer bilder från utekvällen sen då jag fått dem av Lina, ni får så länge en söt bild på paret.;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0